Γιάμαλη για τα στερεότυπα: “Ως φεμινίστρια λέω να σταματήσουμε να ασχολούμαστε με το τι φορά ο καθένας”

Με αφορμή τη συζήτηση γύρω από την εμφάνιση και τα στερεότυπα, η Αναστασία Γιάμαλη πήρε ξεκάθαρη θέση υπέρ της ελευθερίας στην προσωπική έκφραση

Η Αναστασία Γιάμαλη μίλησε ανοιχτά για την επαγγελματική της πορεία, την κριτική που έχει δεχθεί κατά καιρούς, αλλά και τα σχόλια που αφορούν την εμφάνιση και τις ενδυματολογικές της επιλογές. Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Buongiorno» και στη Νάνσυ Νικολαΐδου, τοποθετούμενη με τον δικό της χαρακτηριστικό τρόπο απέναντι σε όσους της καταλογίζουν «εμμονές» για ζητήματα που επιλέγει να αναδεικνύει, ενώ δεν δίστασε να εκφράσει και τη θέση της για την ελευθερία στην προσωπική έκφραση.

Αναστασία Γιάμαλη: «Το “εμμονική” είναι περισσότερο πρόβλημα όσων μου το χρεώνουν»

Η Αναστασία Γιάμαλη ξεκαθάρισε πως θα συνεχίσει να αναδεικνύει θέματα που θεωρεί σημαντικά, ακόμη κι αν αυτό προκαλεί αντιδράσεις ή αρνητικά σχόλια.«Θα επιμένω σε αυτά που θεωρώ ότι είναι τα κακώς κείμενα και θα επιμένω να επαναλαμβάνω μονότονα τα ίδια πράγματα, μπας και αλλάξουν. Δεν σημαίνει ότι αυτό που λέω εγώ είναι το σωστό και δεν γίνεται να αρέσουμε σε όλες και όλους, αλίμονο», ανέφερε αρχικά.Στη συνέχεια στάθηκε στους χαρακτηρισμούς που κατά καιρούς της αποδίδονται, λέγοντας: «Νομίζω ότι αυτό το “γραφική”, το “εμμονική” και τα λοιπά είναι περισσότερο πρόβλημα όσων μου το χρεώνουν και λιγότερο δικό μου. Αν ήμουν άντρας, δεν θα λεγόταν το ίδιο. Θα έλεγαν ότι είμαι επίμονη, τώρα όμως είμαι εμμονική».

«Αφήστε τον κόσμο να φοράει ό,τι τον κάνει να νιώθει καλά»
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, η δημοσιογράφος αναφέρθηκε στα σχόλια που γίνονται συχνά για την εξωτερική εμφάνιση και το ντύσιμο των ανθρώπων, τονίζοντας πως τέτοιες αντιλήψεις είναι ξεπερασμένες.«Είναι πολύ παλιακό. Νομίζω, ως φεμινίστρια του σήμερα, αυτό το οποίο έχω να πω είναι… αφήστε τις γυναίκες, αφήστε όλο τον κόσμο να φοράει ό,τι ρούχο τον κάνει να νιώθει καλά. Να φοράει όσο μακιγιάζ ή και καθόλου, να έχει τα κιλά που επιθυμεί με τα οποία νιώθει καλά και να είναι υγιής προφανώς», δήλωσε. Κλείνοντας τη σκέψη της, έθεσε ένα ερώτημα που συνοψίζει τη θέση της απέναντι στην κριτική για την εμφάνιση: «Τι λόγος μάς πέφτει πώς κυκλοφορεί το κάθε άτομο;».

Κύλιση στην κορυφή