Με μια συγκινητική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, τίμησε τη μνήμη του υπασπιστή του, ταξίαρχου Γιώργου Βασιλάκη, με αφορμή τη συμπλήρωση 16 ετών από τον θάνατό του.
Ο άτυχος αξιωματικός της Ελληνικής Αστυνομίας έχασε τη ζωή του στις 24 Ιουνίου 2010, όταν εξερράγη παγιδευμένο δέμα-βόμβα μέσα στο κτίριο του υπουργείου.
Στο μήνυμά του, ο κ. Χρυσοχοΐδης στάθηκε στην ισχυρή προσωπική και υπηρεσιακή σχέση που τον συνέδεε με τον εκλιπόντα. Παράλληλα, έστειλε ένα ηχηρό μήνυμα με αποδέκτη την κοινωνία, τονίζοντας ότι η θυσία του Γιώργου Βασιλάκη υπενθυμίζει διαρκώς πως η τρομοκρατία πλήττει ευθέως τη Δημοκρατία, τους θεσμούς και τους ανθρώπους που τάσσονται με αυταπάρνηση στην υπηρεσία του δημοσίου συμφέροντος.
Αναλυτικά η ανάρτηση του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη
«Συμπληρώνονται, σήμερα, 16 χρόνια από την ημέρα που ο Γιώργος Βασιλάκης έπεσε νεκρός την ώρα που ασκούσε τα καθήκοντά του, από έκρηξη βόμβας, λίγα, μόλις, μέτρα από το γραφείο μου, στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. ‘Αλλο ένα θύμα μιας στυγνής τρομοκρατικής ενέργειας.
Η τραγική αυτή απώλεια αποτελεί διαρκή υπενθύμιση ότι η τρομοκρατία στρέφεται ενάντια στη Δημοκρατία, στους θεσμούς και σε ανθρώπους που υπηρετούν με αφοσίωση το δημόσιο συμφέρον. Ο Γιώργος Βασιλάκης υπηρέτησε την Ελληνική Αστυνομία με ήθος, ευθύνη και βαθιά αίσθηση καθήκοντος και το παράδειγμά του παραμένει ζωντανό για όλους μας.
Ο Γιώργος δεν ήταν μόνο ένας άξιος αξιωματικός. Ήταν ένας στενός συνεργάτης, ένας άνθρωπος με τον οποίο μοιραστήκαμε δύσκολες στιγμές, αγωνίες και την κοινή πεποίθηση ότι η ασφάλεια και η δημοκρατία απαιτούν καθημερινή προσφορά και προσωπική ευθύνη. Η καλύτερη τιμή στη μνήμη του είναι να υπηρετούμε καθημερινά με συνέπεια το καθήκον μας και να υπερασπιζόμαστε τις δημοκρατικές αξίες για τις οποίες εκείνος έδωσε τη ζωή του.
Η απουσία του δεν έπαψε ποτέ να βαραίνει τη μνήμη και την ψυχή μου. Τον θυμόμαστε με σεβασμό, συγκίνηση και βαθιά ευγνωμοσύνη. Δεν τον ξεχνάμε ποτέ.»















