H επικείμενη έναρξη της περιοδείας συναυλιών της Τέιλορ Σουίφτ στο Ηνωμένο Βασίλειο δεν στέλνει μόνο τις λεγεώνες των «Swifties» της σε κατάσταση φρενήρους ενθουσιασμού, αλλά είναι επίσης πολύ καλά νέα και για τα ταμεία της χώρας.
Διότι η sold-out Eras Tour της Αμερικανίδας σταρ πρόκειται να ενισχύσει τη βρετανική οικονομία κατά σχεδόν 1 δισεκατομμύριο λίρες, όπως αποκαλύπτει νέα έκθεση.
«Ενεση» 1 δισ. στερλινών στην βρετανική οικονομία
Το να πας σε μια συναυλία της Tέιλορ Σουίφτ είναι τόσο μεγάλη υπόθεση που οι θαυμαστές της μετατρέπουν μια βραδινή έξοδο σε ένα σημαντικό καταναλωτικό γεγονός, σημειώνει η Daily Mail.
H Τέιλορ Σουίφτ είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο και η αδιαμφισβήτητη βασίλισσα της ποπ.
Πέρα από την τιμή του εισιτηρίου, οι θαυμαστές ξοδεύουν επίσης για ταξίδια, διαμονή, γεύμα πριν από τη συναυλία, εμπορεύματα και πολλοί θα αγοράσουν και ένα νέο ρούχο για μια τόσο σημαντική περίσταση.
Οι ερευνητές υπολόγισαν ότι κάθε Swiftie που θα παρακολουθήσει μια συναυλία του Eras στο Ηνωμένο Βασίλειο θα ξοδέψει κατά μέσο όρο 848 λίρες για να δει το είδωλό του να εμφανίζεται ζωντανά.
Το συνολικό ποσό είναι πάνω από 12 φορές μεγαλύτερο από το μέσο κόστος των 67 λιρών μια βραδινής εξόδου στο Ηνωμένο Βασίλειο και η βρετανική οικονομία αναμένει μια ώθηση 997 εκατομμυρίων κατά την διάρκεια των 15 συναυλιών της Τέιλορ Σουίφτ αυτό το καλοκαίρι.
Πρόσφατα, η Τέιλορ Σουίφτ εντάχθηκε στις τάξεις των δισεκατομμυριούχων.
Η μουσική της, οι ζωντανές της εμφανίσεις και το χαρτοφυλάκιο ακινήτων της εκτιμάται από το Forbes ότι αξίζει 1,1 δισ. δολάρια.
Η επιρροή της Σουίφτ στις εθνικές οικονομίες
Τώρα η έκθεση Swiftonomics της Barclays αποτυπώνει και την επιρροή της στις εθνικές οικονομίες.
Σχεδόν 1,2 εκατομμύρια θαυμαστές θα παρακολουθήσουν τις συναυλίες της στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι οποίες ξεκινούν στο στάδιο Murrayfield του Εδιμβούργου τον επόμενο μήνα.
Κατά μέσο όρο όσοι τυχεροί θα παρακολουθήσουν θα έχουν ξοδέψει 206 λίρες για ένα εισιτήριο και για τους θαυμαστές (14% του συνόλου) που έβαλαν «βαθιά το χέρι στην τσέπη» για να αγοράσουν VIP ή premium θέσεις, το ποσό αυτό ξεπερνά τις 400 λίρες.
Η έκθεση εκτιμά ότι οι θαυμαστές της ξοδεύουν κατά μέσο όρο 121 λίρες για διαμονή και 111 λίρες για ταξίδια.
Καθώς το 18% θα αγοράσει ένα νέο ρούχο, ο μέσος λογαριασμός για τα ρούχα σε μια συναυλία της Σουίφτ υπολογίζεται στις 56 λίρες.
Η μετάβαση για ένα γεύμα σε εστιατόριο κοντά σε έναν από τους χώρους της περιοδείας στο Λονδίνο, το Λίβερπουλ, το Εδιμβούργο και το Κάρντιφ αναμένεται να προσθέσει 59 λίρες στο συνολικό κόστος της βραδιάς και να προσθέσει άλλες 79 λίρες για την αγορά ακριβών εμπορευμάτων.
Ενώ το κόστος θα είναι ακόμη υψηλότερο από τον μέσο όρο για τον έναν στους πέντε θαυμαστές που σκοπεύουν να ταξιδέψουν στην ηπειρωτική Ευρώπη για να δουν μια από τις συναυλίες της.
Και είναι επίσης μια πολύ καλή δικαιολογία για ένα πάρτι.
Η έκθεση αποκάλυψε ότι το 8% των θαυμαστών είτε σχεδιάζει να διοργανώσει είτε να παρευρεθεί σε ένα πάρτι με θέμα την Τέιλορ Σουίφτ πριν ή μετά τις συναυλίες, ενώ το 7% αγοράζει και ειδικές διακοσμήσεις για το σπίτι του.
Ερευνα για την Τέιλορ Σουίφτ
Οι ερευνητές ρώτησαν τον Απρίλιο 200 ενήλικες του Ηνωμένου Βασιλείου που έχουν εξασφαλίσει ή προσπαθούν να αγοράσουν εισιτήρια της Σουίφτ, παρέχοντας ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα ανά ηλικία, φύλο, περιοχή και εισοδηματική ομάδα.
Ο Δρ Peter Brooks, επικεφαλής επιστήμονας συμπεριφοράς της Barclays, δήλωσε: «Όποιος επινόησε τη φράση “τα χρήματα δεν μπορούν να αγοράσουν την ευτυχία” είναι σαφές ότι δεν ήταν Swiftie».
Υπάρχουν ολοένα και περισσότερα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι οι δαπάνες για εμπειρίες ενισχύουν την ευτυχία και την ευημερία περισσότερο από την αγορά υλικών αντικειμένων, ειδικά αν η εμπειρία αυτή μοιράζεται με φίλους και αγαπημένα πρόσωπα.
Όταν πρόκειται για πολιτιστικά είδωλα όπως η Taylor Swift -όπως είδαμε με τον Elvis και την Beatlemania στις δεκαετίες του “50 και του ”60- οι υποστηρικτές έχουν τόσο ισχυρό δεσμό με τον καλλιτέχνη και με το υπόλοιπο κοινό που η επιθυμία να ξοδέψουν γίνεται ακόμη πιο ισχυρή.
«Για τους μη φανατικούς, οι 848 λίρες μπορεί να φαίνονται τεράστιο ποσό για να ξοδέψουν σε μια συναυλία – αλλά για τους κατόχους εισιτηρίων του Eras Tour, κάθε λίρα που ξοδεύουν είναι μια επένδυση στις αναμνήσεις που θα δημιουργήσουν», επεσήμανε.