Νέα στοιχεία από τη δικογραφία για την υπόθεση του Δημήτρη Αβραμόπουλου φέρνουν στο προσκήνιο τα μηνύματα μεταξύ του ιδίου και της Εύας Καϊλή, ενώ στο πολιτικό παρασκήνιο συνεχίζονται οι συζητήσεις για τις τελευταίες εξελίξεις και τις αντιδράσεις που προκάλεσαν. Τα μηνύματα αποκάλυψε αποκλειστικά στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star.
Τα μηνύματα σε εφαρμογή μεταξύ Αβραμόπουλου και Καϊλή
Πρόκειται για μία επικοινωνία με μηνύματα στο whats up τον Μάρτιο του 2020. Οι Βέλγοι τα εντόπισαν και τα έβαλαν στη δικογραφία. Σύμφωνα με το STAR, o Δημήτρης Αβραμόπουλος ενημερώνει στα μηνύματα την Εύα Καϊλή ότι θα δει τη διάδοχο του, Επίτροπο Μετανάστευσης Ίλβα Γιόχανσον και εκείνη του υπενθυμίζει να της πει για το πακέτο Κουβέιτ – Ομάν – Κατάρ, δηλαδή για τη βίζα σε αυτές τις τρεις χώρες. Η επικοινωνία γίνεται και με αγγλικές και με ελληνικές λέξεις .
Στα μηνύματα αναφέρεται συγκεκριμένα:
-Δημήτρης Αβραμόπουλος: Θα δω Σουηδέζα Πέμπτη πρωί.
Εύα Καϊλή: Πακέτο Κουβέιτ, Ομάν, Κατάρ (emoji με χεράκια που ευχαριστούν και φατσούλα που χαμογελά)
Δημήτρης Αβραμόπουλος: Εγινε!
Σύμφωνα με τους Βέλγους η Γιόχανσον εκείνο το διάστημα δημιουργούσε προβλήματα στον ηγέτη του Κατάρ Αλ Θάνι, για την κατάργηση της βίζας που ζητούσαν οι Καταριανοί. Πάντως ότι η Ιλβα Γιόχανσον είχε δηλώσει ότι η συνάντηση που είχε με τον Δημήτρη Αβραμόπουλο είχε μόνο εθιμοτυπικό χαρακτήρα.
Oι επόμενες νομικές κινήσεις
Όπως ανέφερε το ρεπορτάζ του Star για τις επόμενες νομικές κινήσεις του Δημήτρη Αβραμόπουλου, ο βουλευτής θέλει να ακυρώσουν οι ελληνικές δικαστικές αρχές το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που έχει εκδοθεί σε βάρος του. Το χαρακτηρίζει «άκυρο» και σύμφωνα με πληροφορίες η νομική του ομάδα θα έχει ολοκληρώσει μέχρι αύριο το μεσημέρι τη διαδικασία και την κατάθεση της προσφυγής για να ακυρωθεί το ένταλμα. Ήδη έχει προσφύγει στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου και το χαρακτηρίζει ανυπόστατο. Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Μέχρι να αποφασίσουν οι δικαστές δεν θα προχωρήσει καμία διαδικασία για την άρση της ασυλίας του.
Μήνυμα Μαξίμου
Όπως ανέφερε ο Γιώργος Ευγενίδης στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, oι αναφορές του κυρίου Αβραμόπουλου ότι «δεν έχει να απολογηθεί σε κανέναν κερατά», έχουν προκαλέσει, σύμφωνα με πληροφορίες, δυσφορία στο Μέγαρο Μαξίμου. Σήμερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αρνήθηκε να προκαταβάλλει ότι θα είναι υποψήφιος στις λίστες της Νέας Δημοκρατίας.
Είναι προφανές ότι η χθεσινή τηλεοπτική εμφάνιση του κ. Αβραμόπουλου προκάλεσε δυσθυμία στο Μαξίμου και διόλου τυχαία σήμερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, ο κ. Μαρινάκης, είπε κάτι με νόημα: ότι τις αποφάσεις για τα ψηφοδέλτια της ΝΔ τις παίρνει ο κ. Μητσοτάκης και μόνο. Είναι προφανές ότι εδώ υπάρχει πλέον θέμα, όχι άμεσης αποχώρησης του κ. Αβραμόπουλου, αλλά ανοίγει παράθυρα να μην είναι υποψήφιος στις εκλογές στην Ηλεία που και εξελέγη. Βεβαίως, αυτό θα κριθεί και από τις νομικές εξελίξεις στην υπόθεση, καθώς πρέπει να πω ότι στο Μαξίμου διαχωρίζουν το νομικό από το πολιτικό σκέλος και εκτιμούν ότι νομικά η υπόθεση είναι αβάσιμη.
Όσον αφορά το ζήτημα της ασυλίας του Δ. Αβραμόπουλου, με δεδομένο ότι θα προσφύγει για να πετύχει την ακύρωση του εντάλματος, αλλά και επειδή η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής έχει άλλους φακέλους που προηγούνται, δεν αναμένεται να έχουμε άμεσα εξελίξεις. Αρμόδια πηγή εκτιμά ότι η άρση ασυλίας του κ. Αβραμόπουλος θα έρθει προς τα μέσα Ιουλίου στη Βουλή, άλλωστε από τον νόμο προβλέπεται περιθώριο τριών μηνών από τη διαβίβαση της δικογραφίας.












