Σοφία Ζαχαράκη

Ζαχαράκη από τη Χάλκη: “Η δημόσια εκπαίδευση βρίσκεται παντού, ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα σημεία της χώρας”

Στη Χάλκη βρέθηκε τις προηγούμενες ημέρες η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, έχοντας σημαντικές επαφές με εκπροσώπους της εκπαιδευτικής κοινότητας και τον δήμαρχο του νησιού, Ευάγγελο Φραγκάκη.

Στο επίκεντρο των συζητήσεων της κυρίας Ζαχαράκη με τους εκπροσώπους της εκπαιδευτικής κοινότητας του νησιού, βρέθηκαν η εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων του νησιού, η καταγραφή των εκπαιδευτικών και κτιριακών αναγκών, καθώς και ο σχεδιασμός στοχευμένων παρεμβάσεων με στόχο τη διαρκή αναβάθμιση των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.

Σοφία Ζαχαράκη: “Παρακολουθούμε στενά τις ανάγκες των σχολικών μονάδων της Χάλκης”

Η κυρία Ζαχαράκη εξέφρασε στον Δήμαρχο Χάλκης, το ενδιαφέρον της για κάλυψη των αναγκών των σχολικών κτιρίων του νησιού, με έμφαση στις παρεμβάσεις συντήρησης και προσβασιμότητας, καθώς και τις δυνατότητες περαιτέρω αξιοποίησης χρηματοδοτικών εργαλείων για την αναβάθμιση των κτιριακών υποδομών.

«Παρακολουθούμε στενά τις ανάγκες των σχολικών μονάδων της Χάλκης, δίνοντας προτεραιότητα σε ζητήματα συντήρησης των κτιρίων, αναβάθμισης των δικτύων και βελτίωσης της προσβασιμότητας για τα άτομα με αναπηρία, ώστε τα σχολεία του νησιού να ανταποκρίνονται πλήρως στις σύγχρονες εκπαιδευτικές απαιτήσεις», ανέφερε. Επιπλέον, τόνισε ότι η στήριξη των σχολείων των μικρών νησιών αποτελεί «διαρκή προτεραιότητα».

“Διαρκής προτεραιότητα η στήριξη των μικρών νησιών”
Τέλος, η κυρία Ζαχαράκη ανέφερε πως «η παρουσία εκπαιδευτικών και μαθητών σε ακριτικά νησιά, όπως η Χάλκη, αποτελεί ζωντανή απόδειξη ότι η δημόσια εκπαίδευση βρίσκεται παντού, ακόμη και στα πιο απομακρυσμένα σημεία της χώρας. Χρέος μας είναι να τους παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές συνθήκες μάθησης και διδασκαλίας. Για τον λόγο αυτό, προχωρούμε συστηματικά στην αναβάθμιση των σχολικών υποδομών.

Το Δημοτικό Σχολείο Χάλκης έχει ενταχθεί στη Β’ Φάση του προγράμματος “Μαριέττα Γιαννάκου”, με παρεμβάσεις ύψους 135.156 ευρώ για την ανακαίνιση των εγκαταστάσεων, τη δημιουργία υποδομών προσβασιμότητας για άτομα με αναπηρία και την αναβάθμιση των αθλητικών χώρων.

Παράλληλα, συνεχίζουμε να ενισχύουμε τα σχολεία με ανθρώπινο δυναμικό. Από το 2019 έως σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί 51 μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες της Δωδεκανήσου και 75 προσλήψεις αναπληρωτών όλων των ειδικοτήτων. Μόνο φέτος πραγματοποιήθηκαν 8 μόνιμοι διορισμοί και 11 προσλήψεις αναπληρωτών, ώστε κάθε παιδί να έχει τον εκπαιδευτικό που χρειάζεται.

Γιατί για εμάς κάθε παιδί, όπου κι αν μεγαλώνει, αξίζει να βρίσκει τον δάσκαλο και τον καθηγητή του στην τάξη από την πρώτη ημέρα», ανέφερε η κυρία Ζαχαράκη.

Κύλιση στην κορυφή