“Κανένας πολίτης δεν απολαμβάνει προνομιακής μεταχείρισης” λέει το ΥΠΡΟΠΟ – Παρέμβαση από Μαρινάκη
Αρνητικά σχόλια έχει προκαλέσει στο εσωτερικό της ΝΔ το γεγονός ότι ο Δημήτρης Αβραμόπουλος στην πρώτη συνέντευξη μετά την εμπλοκή του στο σκάνδαλο του QatarGate άφησε αιχμές κατά του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη
Αρνητικά σχόλια έχει προκαλέσει στο εσωτερικό της ΝΔ το γεγονός ότι ο Δημήτρης Αβραμόπουλος στην πρώτη συνέντευξη μετά την εμπλοκή του στο σκάνδαλο του QatarGate άφησε αιχμές κατά του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη
Αρνητικά σχόλια έχει προκαλέσει στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας το γεγονός ότι ο Δημήτρης Αβραμόπουλος στην πρώτη του τηλεοπτική του συνέντευξη μετά την εμπλοκή του στο σκάνδαλο του QatarGate άφησε αιχμές κατά του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, παρά το γεγονός ότι ακολουθήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες.
Αρνητικά σχόλια έχει προκαλέσει στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας το γεγονός ότι ο Δημήτρης Αβραμόπουλος στην πρώτη του τηλεοπτική του συνέντευξη μετά την εμπλοκή του στο σκάνδαλο του QatarGate άφησε αιχμές κατά του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, παρά το γεγονός ότι ακολουθήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες.
Δυσαρέσκεια εντός της ΝΔ για τις αιχμές Αβραμόπουλου προς Χρυσοχοΐδη
Ο κ. Αβραμόπουλος μιλώντας στον ΣΚΑΪ ανέφερε πως «ο κ. Χρυσοχοΐδης το είχε (σ.σ το ένταλμα σύλληψης) στο συρτάρι του 3 μέρες, ενημέρωσε τον πρωθυπουργό», με τον υπουργείο Προστασίας του Πολίτη να τονίζει στη συνέχεια πως «οι ελληνικές αρχές ενεργούν πάντοτε με πλήρη προσήλωση στο Σύνταγμα, καθώς και στην ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία». Παράλληλα, τονίστηκε ότι κανένας πολίτης δεν απολαμβάνει ιδιαίτερης ή προνομιακής μεταχείρισης έναντι του νόμου. «Το Ευρωπαϊκό Ένταλμα σύλληψης διαβιβάσθηκε εντός 24 ωρών στον αρμόδιο Εισαγγελέα Εφετών Αθηνών για περαιτέρω ενέργειες, ενώ η Ελληνική Αστυνομία ενήργησε όπως σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση για την εφαρμογή ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης», σημείωναν από το υπουργείο Πολιτικής Προστασίας.
«Όλη αυτή η ιστορία είναι μια μπούρδα. Δεν με κάλεσε η βελγική δικαιοσύνη αλλά κάποιοι αστυνομικοί», τόνισε ο ίδιος ο κ. Αβραμόπουλος και πρόσθεσε ότι «εγώ είπα να αρθεί η ασυλία μου, δεν φοβάμαι τίποτα. Είναι ένα ένταλμα που είναι άκυρο με τον τρόπο που έγινε. Εγώ ενημερώθηκα από το γραφείο του πρωθυπουργού. Οι αστυνομικοί, δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους, αγνόησαν δύο πράγματα: Την ευρωπαϊκή Επιτροπή και ότι είχαμε συζητήσει ξανά την υπόθεση πριν δύο χρόνια. Δεν απολογούμαι, δεν απολογούμαι σε κανέναν κερατά», κατέληξε προκαλώντας έκπληξη με την τελευταία του φράση.
Παρέμβαση από Παύλο Μαρινάκη
Ωστόσο, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης κράτησε αποστάσεις από τις δηλώσεις του Δημήτρη Αβραμόπουλου σχολιάζοντας την αναφορά του πρώην υπουργού ότι είχε κληθεί από τις βελγικές αστυνομικές αρχές αλλά δεν έκρινε απαραίτητο να παρουσιαστεί. Ο κ. Μαρινάκης υπογράμμισε ότι κάθε πολίτης οφείλει να ανταποκρίνεται όταν καλείται από τις αρμόδιες Αρχές, διατυπώνοντας με αυτόν τον τρόπο σαφή διαφοροποίηση από τη στάση που περιέγραψε ο κ. Αβραμόπουλος. «Όταν σε καλούν οι Αρχές πρέπει να ανταποκρίνεσαι», είπε.















