Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος τονίζει ότι πληρωνόταν μετά από έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με φόντο τη συμμετοχή του στον οργανισμό του Αντόνιο Παντσέρι και την εμπλοκή στην υπόθεση Qatargate, ενώ τόνισε πως τα χρήματα έχουν δηλωθεί και φορολογηθεί
«Δεν κλήθηκα ποτέ να δώσω εξηγήσεις» τόνισε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος σε νέες δηλώσεις του στη «σκιά» του εντάλματος σύλληψης των βελγικών αρχών, το οποίο έφτασε χθες στη Βουλή, για εμπλοκή του στην υπόθεση Qatar Gate. «Όλη αυτή η ιστορία είναι μια μπούρδα. Δεν με κάλεσε η βελγική δικαιοσύνη αλλά κάποιοι αστυνομικοί», τόνισε χαρακτηριστικά στον ΣΚΑΪ, αναφερόμενος στην υπόθεση. «Δεν φοβάμαι τίποτα», επεσήμανε, υπογραμμίζοντας ότι «το ένταλμα σύλληψης είναι άκυρο».
Αβραμόπουλος: “Είναι δυνατόν να υπάρχει μίζα που να δηλώνεται και να φορολογείται; Δεν απολογούμαι σε κανέναν κερατά”
Ο κ. Αβραμόπουλος τόνισε πως δεν πήρε μίζες και πως τα χρήματα από τη συμμετοχή του στον Fighting Impunity, τον οργανισμό του πρώην Ιταλού ευρωβουλευτή Αντόνιο Παντσέρι, δηλώνονταν κανονικά στην εφορία, ενώ είχε λάβει και σχετική άδεια από την ΕΕ. Σημείωσε, δε, πως ο Παντσέρι είχε 2 δραστηριότητες, με τον Fighting Impunity να είναι μια παράλληλη δραστηριότητα, που δεν ήταν κάλυψη των παράνομων δραστηριοτήτων του.
«Ακόμα και χθες ο εκπρόσωπος της ΕΕ ξεκαθάρισε τα πράγματα. Σημασία δεν έχουν τι τίτλοι βάζουμε σε κάτι αλλά η ουσία.
Ο περίφημος Παντσέρι είχε παράλληλα 2 δραστηριότητες. Η πρώτη ήταν αυτή που είχε να κάνει με έναν οργανισμό, το Fighting Impunity, που καταπολεμά την ατιμωρησία στον κόσμο. Έστειλε μια πρόσκληση αφότου τελείωσε η θητεία του ως πρόεδρου της Επιτροπής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο Κοινοβούλιο. Προσκάλεσε τον πρώην πρωθυπουργό της Γαλλίας, την κ. Μογκερίνι», είπε.
Όπως σημείωσε, έστειλε επιστολή στην ΕΕ και συγκεκριμένα την Κομισιόν (Επιτροπή Ηθικής), η οποία του απάντησε πως «είναι ένας καλός οργανισμός για να μπείτε. Ρώτησα τότε “μπορώ και να πληρώνομαι;”. Και λένε “βεβαίως και μπορείτε να πληρώνεστε’”.
Εγώ συμμετείχα ως τιμητικό μέλος, δεν είχα εκτελεστικό ρόλο και έπαιρνα 5.000 ευρώ -που τελικά ήταν 3.500 ευρώ- τον μήνα τα οποία τα δήλωνα. Φορολογούμαι στην Ελλάδα. Είναι δυνατόν να υπάρχει μίζα;».
Και συμπλήρωσε:
«Όλη αυτή η ιστορία είναι μια μπούρδα. Από ό,τι μαθαίνω, οι αστυνομικοί που δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους ελέγχονται και άνοιξαν την έρευνά τους, αγνοώντας ότι αυτή η υπόθεση είχε διερευνηθεί πριν από δύο χρόνια. Πληρωνόμουν γιατί μου το ενέκρινε η κυρία φον ντερ Λάιεν, με υπογραφή της. Δεν είναι ευρωπαϊκό ένταλμα, είναι της βελγικής αστυνομίας. Ο κ. Χρυσοχοΐδης το είχε στο συρτάρι του 3 μέρες, ενημέρωσε τον πρωθυπουργό Εγώ είπα να αρθεί η ασυλία μου, δεν φοβάμαι τίποτα. Είναι ένα ένταλμα που είναι άκυρο με τον τρόπο που έγινε. Εγώ ενημερώθηκα από το γραφείο του πρωθυπουργού. Μιλάμε για μια σκοπιμότητα. Οι αστυνομικοί, δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους, αγνόησαν δύο πράγματα: Την ευρωπαϊκή Επιτροπή και ότι είχαμε συζητήσει ξανά την υπόθεση πριν δύο χρόνια. Δεν απολογούμαι, δεν απολογούμαι σε κανέναν κερατά. Αυτά που σας είπα είναι στοιχεία, είναι έγγραφα».
Για την υποψηφιότητά του στις εκλογές
Στο ερώτημα εάν θα είναι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές απάντησε: «Αυτό θα το δούμε. Είναι νωρίς ακόμη να μιλήσουμε γι’ αυτό. Εάν κρίνω ότι πρέπει να κατέβω, θα κατέβω».
Για το εάν του έχει γίνει επαφή με τον Αντώνη Σαμαρά: «Έχω κόμμα, θα είμαι και στο μέλλον εκεί. Δεν μου έχει γίνει κάποια προσέγγιση, ο κ. Σαμαράς έχει ακολουθήσει τη δική του πορεία».















