Συνελήφθη στη Θεσσαλονίκη ένας οδηγός με καταγωγή από την Ουκρανία, ο οποίος οδηγούσε με 149 χιλιόμετρα στην Περιφερειακή, ενώ ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ.
Η σύλληψη του 42χρονου αλλοδαπού έγινε τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής 28 Ιουνίου 2026, από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης.
Ο οδηγός εντοπίστηκε από το ειδικό ραντάρ της Τροχαίας να κινείται με την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 149 χλμ/ώρα, τη στιγμή που το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο στο συγκεκριμένο σημείο του οδικού δικτύου είναι μόλις 60 χλμ/ώρα.
Μάλιστα, κατά των έλεγχο που έκαναν οι αστυνομικοί στον οδηγό διαπιστώθηκε ότι ήταν μεθυσμένος, οπότε και συνελήφθη στα πλαίσια του νόμου.















