Πολάκης για Τσίπρα: «Είδα κάτι για “κυβερνώσα Αριστερά” – Εγώ είμαι με την Αριστερά των ρήξεων»

Ανάρτηση στον απόηχο της χθεσινής Π.Γ. του ΣΥΡΙΖΑ και της συνέντευξης Τσίπρα

Ανάρτηση πραγματοποίησε ο Παύλος Πολάκης λίγο μετά τη λήξη της συνεδρίασης της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ -αλλά και τη συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα- στην οποία επισημαίνει ότι ο ίδιος ήταν, είναι και θα είναι «με την Αριστερά των ρήξεων, με την Αριστερά που κυβερνά για να αλλάξει και όχι να διαχειριστεί».

Απαντώντας στον κ. Τσίπρα, ο Παύλος Πολάκης τονίζει στην ανάρτησή του πως «εγώ μέσα από μια διαδρομή από τους φοιτητικούς αγώνες, το ΣΦΙΑ ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ και την ΕΦΕΕ, την ΚΝΕ, την ΠΚΣ και τα ΕΑΑΚ, τον ιατρικό συνδικαλισμό στο Κρατικό Νίκαιας, στην ΕΙΝΑΠ και την ΟΕΝΓΕ με την ΑΡΣΙ, τον Δήμο Σφακιών με την παράταξη του 62 και του 96,4% και μετά στον ΣΥΡΙΖΑ του 15-19 της κυβέρνησης και του 19-26 της αντιπολίτευσης… Ημουν, είμαι και θα είμαι με την Αριστερά των ρήξεων, με την Αριστερά που κυβερνά για να αλλάξει και όχι να διαχειριστεί, με την Αριστερά της αναδιανομής υπέρ της εργασίας και της ασυμφιλίωτης σύγκρουσης με την ολιγαρχία, με την Αριστερά που θέλει να τσακίσει το “βαθύ κράτος” του τριγώνου της διαπλοκής τραπεζών-ΜΜΕ-Δικαιοσύνης, με την Αριστερά του κοινωνικά αναγκαίου -λαϊκά κατανοητού- εφαρμόσιμου προγράμματος».

«Με δυο λόγια με την Αριστερά που λειτουργεί “ως το χέρι που κινεί την ιστορία γιατί είναι το μυαλό που σχεδιάζει το μέλλον”. Αυτά τα ολίγα επειδή, είδα κάτι για “κυβερνώσα Αριστερά”, για “χρησιμότητες”, είδα και κάτι λογοκλοπές από 6 πυλώνες και πρέπει να μπαίνουν τα πράγματα στη θέση τους για τους ιστορικούς κύκλους… Που δεν ανοιγοκλείνουν με βάση τις διαθέσεις κανενός αλλά με βάση την κίνηση των λαϊκών μαζών», καταλήγει ενώ υπογράφει το κείμενο ως «μέλος της ΠΓ και της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ, βουλευτής Χανίων και προφανώς όχι ανεξάρτητος».

Κύλιση στην κορυφή