Δημήτρης Καιρίδης

Καιρίδης: “Ο Δούκας έχει πάει στον Τσίπρα και δεν το έχουμε καταλάβει” – “Σε 3 μήνες θα τον βρίζουν από το ΠΑΣΟΚ ως αποστάτη και προδότη”

Συνέχεια στην κόντρα με τον δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα έδωσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, Δημήτρης Καιρίδης, με τον ίδιο να τονίζει μεταξύ άλλων: «O κ. Δούκας έχει πάει στον Τσίπρα και δεν το έχουμε καταλάβει».

Καιρίδης για Δούκα: Έχει πάει στον Τσίπρα και δεν το έχουμε καταλάβει – Σε 3 μήνες θα τον βρίζουν από το ΠΑΣΟΚ ως αποστάτη και προδότη
Μιλώντας το πρωί της Τετάρτης (24/6) στην εκπομπή «Σήμερα» στον ΣΚΑΪ, ο κ. Καιρίδης υποστήριξε ότι «έκανα ένα πολιτικό σχόλιο, τον θεωρώ τελείως αποτυχημένο» και συνέχισε λέγοντας ότι: «ο κ. Δούκας θωπεύει το περιθώριο με την ιστορία των προσφυγικών».

Συμπλήρωσε δε οτι: «εκλέχθηκε δήμαρχος, η δουλειά του είναι να καθαρίσει την πόλη και όχι να πολιτικολογεί». Επιπλέον, διερωτήθηκε «τον δήμαρχο Θεσσαλονίκής τον γνωρίζετε; Ο Μπακογιάννης δεν πολιτικολογουσε, ούτε επιχείρησε να συναρχηγεύει όπως ο Δούκας με τον Ανδρουλάκη».

Αναφερόμενος στο ζήτημα των πιθανών συνεργασιών στον χώρο της Κεντροαριστεράς, ο Δημήτρης Καιρίδης χαρακτήρισε: «απολύτως καταστροφικά τα αποτελέσματα συνεργασίας ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ στον δήμο Αθηναίων», σημειώνοντας «δες ελληνικέ λαέ, αυτά που σου προτείνουν τι αποτελέσματα έχουν».

Σχετικά με τις αντιδράσεις που προκάλεσαν οι τοποθετήσεις του για τον Χάρη Δούκα, ο κ. Καιρίδης πρόσθεσε ότι «θα περίμενε κανείς ανακοίνωση από το ΠΑΣΟΚ. Αντίθετα έκανε ανάρτηση αμέσως η διορισμένη από τον Τσίπρα στο Επικρατείας Έλενα Ακρίτα και ο μέχρι πρότινος εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ και πρωτοπαλίκαρο του Τσίπρα, ο Κώστας Ζαχαριάδης. Εδώ έχουμε ότι ο Δούκας έχει φύγει, έχει πάει στον Τσίπρα και δεν το έχουμε καταλάβει».

Καταλήγοντας είπε ότι: «σε 3 μήνες θα τον βρίζουν στο ΠΑΣΟΚ ως αποστάτη και προδότη, μας είπε ότι είναι στο Λονδίνο γιατί θέλει να ακολουθήσει το παράδειγμα του Μπέρναμ».

Κύλιση στην κορυφή