Μια διαφήμιση μόλις τριών λεπτών κατάφερε να μπει στην ιστορία όχι μόνο για την αισθητική και την κινηματογραφική της προσέγγιση, αλλά και για το αστρονομικό της κόστος.
Το 2004, ο οίκος Chanel πλήρωσε 33 εκατομμύρια δολάρια για 180 δευτερόλεπτα διαφήμισης του εμβληματικού αρώματος Chanel No 5. Παραμένει μία από τις πιο ακριβές διαφημίσεις όλων των εποχών με πρωταγωνίστρια την Νικόλ Κίντμαν, η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, πληρώθηκε 3 εκατομμύρια δολάρια, ενώ τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Μπαζ Λούρμαν, γνωστός τότε κυρίως για τις ταινίες «Romeo + Juliet» (1996) και «Moulin Rouge» (2001).
Η διαφήμιση είχε τον τίτλο «The Film» και η πλοκή της ήταν απλή. Μια διάσημη σταρ προσπαθεί να ξεφύγει από τους παπαράτσι στους δρόμους της Νέας Υόρκης και βρίσκει καταφύγιο σε ένα ταξί με τον μόνο άνδρα που δεν την αναγνωρίζει. Ποιες είναι οι πιθανότητες; Περνούν μαζί μερικές ημέρες στο ρομαντικά παρακμιακό του διαμέρισμα, το οποίο, όλως τυχαίως, διαθέτει μια τεράστια φωτεινή επιγραφή Chanel στην ταράτσα. Εκεί, η Νικόλ Κίντμαν δηλώνει με αμηχανία: «Είμαι χορεύτρια, λατρεύω να χορεύω!». Στη συνέχεια ένας αυστηρός άνδρας την διατάζει να επιστρέψει στη λαμπερή της ζωή. Εκείνη επανέρχεται στον ρόλο της σταρ, περικυκλωμένη από φωτογράφους. Για μια στιγμή, κοιτά πίσω προς την ταράτσα όπου έζησε τον σύντομο έρωτά της και βλέπει τον αγαπημένο της να κάθεται χαλαρά και του χαμογελά. Ο αγαπημένος της θυμάται το φιλί της, το χαμόγελό της, αλλά και το άρωμά της που είναι Chanel.
Η συγκεκριμένη καμπάνια θεωρείται μέχρι και σήμερα η πιο ακριβή διαφήμιση που έχει γυριστεί ποτέ. Πέρα από την εμπορική της επιτυχία, άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο τα luxury brands προσεγγίζουν το κοινό, συνδέοντας το προϊόν με μια εμπειρία υψηλής αισθητικής και κινηματογραφικής αφηγηματικότητας.