Βερολίνο - Γερμανία

Γερμανία: Δεν ανακάμπτει η καταναλωτική εμπιστοσύνη – Σε δύσκολη θέση η χώρα

Οι Γερμανοί καταναλωτές ήταν ελαφρώς πιο αισιόδοξοι τον Μάρτιο, αν και η ανάκαμψη του κλίματος παραμένει αργή, σύμφωνα με μηνιαία έρευνα.

Οι άνθρωποι εξακολουθούν να διστάζουν να ξοδέψουν και τα στοιχεία δεν υποδηλώνουν μια διαρκή ανάκαμψη για την ταλαιπωρημένη γερμανική οικονομία.

Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του GfK και του Ινστιτούτου της Νυρεμβέργης για τις Αποφάσεις της Αγοράς (ΝΙΜ) βελτιώθηκε ελαφρώς τον Απρίλιο, στις -27,4 μονάδες από την αναθεωρημένη μέτρηση των -28,8 μονάδων του Μαρτίου, διαμορφούμενος υψηλότερα από τις προβλέψεις των αναλυτών σε έρευνα του Reuters, που ανέμεναν ελαφρώς μικρότερη βελτίωση στις -27,8 μονάδες.

Στην τόνωση του συνολικού καταναλωτικού κλίματος συνέβαλε, όπως σημειώνει ο ειδικός αναλυτής του NIM, Rolf Bürkl, η πτώση του υποδείκτη αποταμίευσης κατά πέντε μονάδες, στις 12,4 μονάδες, ο οποίος ωστόσο εξακολουθεί να βρίσκεται και σχετικά υψηλά επίπεδα. Σημειώνεται ότι το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι βρισκόταν στις 1,3 μονάδες.

«Η ανάκαμψη στο καταναλωτικό κλίμα είναι αργή και πολύ αργή», δήλωσε ο Rolf Bürkl.

«Η αύξηση του πραγματικού εισοδήματος και η σταθερή αγορά εργασίας παρέχουν καλές συνθήκες για ταχεία βελτίωση του καταναλωτικού κλίματος, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει έλλειψη ασφάλειας σχεδιασμού και αισιοδοξίας για το μέλλον μεταξύ των καταναλωτών».

Αφήστε ένα Σχόλιο

Κύλιση στην κορυφή