Έπειτα από καταγγελία πολίτη, σύμφωνα με την οποία, σε κλήση που πραγματοποίησε στο τηλεφωνικό κέντρο της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Αττικής (100), τέθηκε σε μεγάλη αναμονή, το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με το περιστατικό.
Ειδικότερα ανακοινώνονται τα ακόλουθα:
- Κατόπιν σχετικών διαταγών της νέας Πολιτικής και Φυσικής Ηγεσίας της Ελληνικής Αστυνομίας, η Διεύθυνση Άμεσης Δράσης Αττικής ενισχύεται συνεχώς, με αποτέλεσμα το αστυνομικό προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου (100) ανά βάρδια να έχει διπλασιαστεί.
- Στο πλαίσιο αυτό, ο μέσος χρόνος αναμονής κλήσης στο 100 είναι μικρότερος από 5 δευτερόλεπτα.
- Ενδεικτικά, το τριήμερο 17-19 Απριλίου 2024, διάστημα το οποίο αφορά η εν λόγω καταγγελία, σε συνολικά -20.022- κλήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο 100, ο χρόνος ανταπόκρισης των τηλεφωνητών ήταν ο εξής:
– Από 1 έως 5 δευτερόλεπτα στο 85,52% των κλήσεων (-17.123- κλήσεις)
– Από 6 έως 20 δευτερόλεπτα στο 13,67% των κλήσεων (-2.736- κλήσεις),
– Από 21 έως 30 δευτερόλεπτα στο 0,74% των κλήσεων (-148- κλήσεις)
– Από 31 έως 60 δευτερόλεπτα στο 0,07% των κλήσεων (-15- κλήσεις)