Την έντονη δυσαρέσκεια της αποστολής του Ιράν στο Παγκόσμιο Κύπελλο εξέφρασε ο Μεχντί Ταρέμι, εξαπολύοντας επίθεση κατά της FIFA και του προέδρου της, Τζάνι Ινφαντίνο.
Ο Ιρανός επιθετικός του Ολυμπιακού κατήγγειλε ότι οι υποσχέσεις για τη βελτίωση των συνθηκών δεν τηρήθηκαν, αφήνοντας αιχμές για άνιση μεταχείριση της εθνικής ομάδας της χώρας του.
«Αυτό το Μουντιάλ είναι καταστροφή για εμάς. Δεν έχουμε τις συνθήκες που αξίζουν σε επαγγελματίες ποδοσφαιριστές. Αν η FIFA θεωρεί ότι όλο αυτό είναι δίκαιο, τότε δεν έχουμε να πούμε κάτι. Για εμάς, όμως, είναι άδικο», δήλωσε.
Ο Ταρέμι αναφέρθηκε προσωπικά και στον πρόεδρο της FIFA, υποστηρίζοντας ότι οι δεσμεύσεις του δεν υλοποιήθηκαν. «Ο Ινφαντίνο μάς υποσχέθηκε ότι θα αλλάξουν τα πράγματα, όμως δεν έγινε τίποτα. Είναι σαν να μη θέλουν να περάσουμε στα νοκ άουτ», πρόσθεσε.
Παράλληλα, τόνισε ότι οι Ιρανοί ποδοσφαιριστές αγωνίζονται για να κάνουν υπερήφανο τον λαό τους και να στείλουν ένα μήνυμα ειρήνης, χωρίς όμως να αισθάνονται ότι αντιμετωπίζονται ισότιμα.
Η απογοήτευση εντάθηκε μετά την αναμέτρηση με την Αίγυπτο, κατά την οποία ακυρώθηκε γκολ του Καλίλζαντε στο 90ό+3ο λεπτό για οριακό οφσάιντ, έπειτα από παρέμβαση του VAR.
Ο Ρεζάιαν, ο οποίος είχε ισοφαρίσει προσωρινά σε 1-1 στο 14ο λεπτό, δεν έκρυψε την απόγνωσή του: «Δεν ξέρω πραγματικά τι έχει κάνει ο λαός μας για να αξίζει κάτι τέτοιο. Δεν μας ένοιαζε να πεθάνουμε στο γήπεδο, αρκεί να χαρίζαμε μια μεγάλη χαρά στους συμπατριώτες μας».
Το Ιράν διατηρεί πλέον τις ελπίδες του για πρόκριση μέσω της κατάταξης των καλύτερων τρίτων, με τον Ρεζάιαν να δηλώνει ότι η ομάδα θα παλέψει μέχρι την τελευταία στιγμή.














