Μητσοτάκης για Κτηματολόγιο: Ένα έργο που έμοιαζε ακατόρθωτο ολοκληρώνεται -Μια εκκρεμότητα 200 ετών έχει επιλυθεί

Στο Ωδείο Αθηνών πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση «Κτηματολόγιο: Από μια εκκρεμότητα δεκαετιών σε μια νέα εποχή με διαφάνεια, ταχύτητα και ασφάλεια», που διοργανώνουν το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης και το Ελληνικό Κτηματολόγιο.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης στο Ωδείο Αθηνών, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης συζήτησε με τον δημοσιογράφο Απόστολο Μαγγηριάδη.

Η συζήτηση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη

Τα βασικά σημεία της τοποθέτησης του πρωθυπουργού

-Ένα έργο που έμοιαζε ακατόρθωτο ολοκληρώνεται.
-Μια εκκρεμότητα 200 ετών έχει επιλυθεί.
-Μεταρρύθμιση που συμβολίζει την προσπάθεια της κυβέρνησης να ξεπεράσουμε παθογένειες διαφθοράς και αδιαφάνειας από το παρελθόν.
-Στόχος να τις αντιμετωπίσουμε όλες μέχρι το 2030.

Για πολεοδομίες:

-Όταν οι κανόνες είναι ξεκάθαροι εκλείπει ο λόγος μια υπηρεσία να είναι αντικείμενο μικροπιεσεων
-Η απόφαση για τη μεταφορά τους στο κτηματολόγιο είχε ληφθεί πολύ πριν έρθουν οι υποθέσεις στη δημοσιότητα – διαλευκάνθηκαν από τις υπηρεσίες της ελληνικής αστυνομίας με απόλυτη μυστικότητα
-Η επόμενη μεγάλη μεταρρύθμιση είναι η μεταφορά των υπηρεσιών δόμησης από την αυτοδιοίκηση στο κτηματολόγιο
-Το ζήτημα της οργάνωσης του χώρου στην Ελλάδα ήταν προτεραιότητα για τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη
-Θα δούμε εξελίξεις προς την κατεύθυνση ότι οι παρεμβάσεις πχ στον οικοδομικό κανονισμό θα είναι στέρεες και θα εξυπηρετούν ταυτόχρονα και την έννοια του περιβάλλοντος και την ανάγκη της χώρας σήμερα να αντικαταστήσει ένα κτιριακό υπόθεμα το οποίο είναι παλιό και ταλαιπωρημένο.
-Φιλοδοξούμε η Ελλάδα να είναι και πάλι γαλάζια το 2027 για μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε αυτές τις σημαντικές μεταρρυθμίσεις.

Κύλιση στην κορυφή