Οι αγρότες αποχωρούν από τα Τέμπη στη Νίκαια για τη συνάντηση πανελλαδικής εμβέλειας

Οι αγρότες της Θεσσαλίας αποχωρούν από τις σήραγγες των Τεμπών για να επιστρέψουν στη Νίκαια της Λάρισας, όπου θα πραγματοποιηθεί η πανελλαδική τους σύσκεψη. Κατά τη διάρκεια της νύχτας, τα τρακτέρ και τα αγροτικά μηχανήματα παρέμειναν παρατεταγμένα στη σήραγγα, συμμετέχοντας στην κλιμάκωση των κινητοποιήσεων μαζί με το μπλόκο της Νίκαιας.

Η μετακίνηση στη Νίκαια γίνεται καθώς οι αγρότες αποδέχτηκαν την πρόταση για διάλογο με τον πρωθυπουργό. Στη σύσκεψη θα οριστεί η επιτροπή που θα μεταβεί στην Αθήνα την Τρίτη για τη συνάντηση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Κύλιση στην κορυφή