Οι αγρότες της Θεσσαλίας αποχωρούν από τις σήραγγες των Τεμπών για να επιστρέψουν στη Νίκαια της Λάρισας, όπου θα πραγματοποιηθεί η πανελλαδική τους σύσκεψη. Κατά τη διάρκεια της νύχτας, τα τρακτέρ και τα αγροτικά μηχανήματα παρέμειναν παρατεταγμένα στη σήραγγα, συμμετέχοντας στην κλιμάκωση των κινητοποιήσεων μαζί με το μπλόκο της Νίκαιας.
Η μετακίνηση στη Νίκαια γίνεται καθώς οι αγρότες αποδέχτηκαν την πρόταση για διάλογο με τον πρωθυπουργό. Στη σύσκεψη θα οριστεί η επιτροπή που θα μεταβεί στην Αθήνα την Τρίτη για τη συνάντηση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.















